Vinkväll

Dagens medvind:
Suttit på mysigt cafe med härliga klasskamrater på förmiddagen.
Tog en runda på HM och hittade ett par jeans som faktiskt satt ganska ok. Annars brukar jag vara tillräckligt vanskapt för att allt ska sitta helt konstigt. Tack Annika för support med storlekar. Man ska va två...:)

Dagens motvind:
Känner viss stress inför helgen, eller kanske mest nervositet o rädsla. Kör ihop sig med barnvakt men det går nog att lösa.
Var på sex o samlevnadskurs med en oerhört dålig föreläsare som hade ett alltför intressant ämne att slösa bort. Mindfulness och relationer. men han förklarade inte ens vad mindfulness går ut på så de som inte hört talas om det fatta förmodligen nada. Synd.

Vindstilla:
Är bara trött o behöver sova.
Imorgon är det redovisning och just nu känns det helt ok, men imorgon kommer jag va nervös. För vad vet jag inte. Kankse mest för att jag ska va en sån där som står där framme o bara säger: Öhhh, Ehhh,   Mmmm. Men det blir nog bra. Jag vet ju vad jag ska prata om iaf.
Behöver verkligen förnya underklädeslådans innehåll. Ska bara hitta rätt. är ju superkräsen.

Vinkramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0