Allt är bara borta

Wow, vad kul det vara att filma!! Lite pirrigt, kände ju ingen där. Och ingen (dvs Johanna) hade inte sagt att jag skulle prata. Tunghäfta? Jo, tack, helt plötsligt fanns en öken i munnen. Men jag tror det gick bra. Det är premiär den 16 februari i Röda Salongen, Kulturhuset Hässleholm.

Dagens medvind:
Sov i Hammocken en stund.
Gått en runda i skogen och fikat på Loppans nybakade morotskakor.
Slöat på altanen och läst en kvällstidning för ovanlighetens skull.

Dagens motvind:
Satt på altanen och skulle ta lite fräcka foton från min position i solstolen. Några blev inte bra så jag skulle radera dem. Jodå, jag lyckades radera alla. Alla. Alla. Helt tomt. F-s j-a h-s s-t. Men jag har lärt mej. ALDRIG radera bilder så länge kortet sitter i kameran. BARA radera när de redan finns kopierade i datorn.
Pollen, pollen pollen, över, överallt. Allt har ett gult pulverskikt av pollen.
Borde klippa gräset men orkar inte. Finns ingen soppa till klipparen ändå, tror jag.

Vindstilla:
Skulle ju springa idag. Men än är det inte för sent. Snart blir Loppan hämtad och då får jag se hur det känns.

Kamerakram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0