Att tåla en frostnatt

Linne häromdagen och vinterjacka i dag. Frost i morse. Brrrrr.

Medvind:
Har fått lite energi tillbaka. Det kommer bli en effektiv dag, tror jag.
Orkade prova undisar i dag. Ganska fint.
Lilla Loppan var glad och nöjd i morse. Hon gick till skolan helt själv. Tyckte hon...."..jag sa ingenting till nån på hela vägen och du gick långt bak så jag märkte inte att du va med..." Man har olika uppfattning om saker ibland. Och det är kanske tur.

Motvind:
Glömde väga in mig i morse.
Har MYCKET att ta tag i idag. Hoppas jag kan strukturera upp det så att nåt blir gjort. Jag har en förmåga att bli helt passiv om det blir för mycket på samma gång.
Ville cykla till affären idag, men hundarna behövde mat och jag tänker att det blir lite stökigt att cykla med en 14 kg säck plus fyra kassar med mjölk, frukt o grönt o annat smått o gott. Jag tog bilen och det retar mig lite...

Vindstilla:
Ska värma upp med lite tvättsortering, diskmaskinstömning och dammsugning innan en 8 km runda. För det känns som att jag skulle palla det idag. Har stått i ett provrum och provat kläder och egentligen skulle jag kunna springa 8 mil efter det för att få ordning på alla rynkor, häng och celluliter. Men det är ju inte så det funkar riktigt. Tyvärr.

Fixarkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0