Borta bra, men hemma...ja, var är det?

Åkte till den stora staden Malmö efter en lång jobbdag i fredags. Jobbade en stund i lördags också. Full fart kan man säga.

Helgens medvind:
Helt klart helgens härliga sällskap.
God, alltså riktigt god, em-lunch från Fiskbutiken i Limhamn.
Trevligt Valborgsfirande i Lund tillsammans med några kollegor och min bästa Nicklas.
Somnat i en go famn, synd bara att jag inte fått vakna i den också.
Har lyxat rätt mycket med god mat, dricka och taxiresa. Ibland är det så härligt.

Helgens motvind:
Helgen tog slut för fort.
Svinkallt att äta lunch ute på vågbrytaren i småbåtshamnen i går.
Förlorade golfrundan i lördags. Jag är ingen dålig förlorare men jag hade verkligen älskat att vinna....
Ont i kroppen i dag.
Min obefintliga budget är sprängd med hästlängder....hm.

Vindstilla:
Var och kollade på en lägenhet mitt inne i city idag. Fy, vad hemskt att bo där.
Har aldrig sett så mycket fylla och skräp som i Lund på Valborg. Läskigt.
I morgon ska jag väga in och sen sätta i gång med träningen ordentligt. Ska springa milen under en timme den 24:e. Och om jag gör det ska jag belöna mig själv med en fin klänning som jag såg på Indiska i dag.
Nu är jag så trött att jag inte kan fokusera på texten längre, håller på att sitta här och  nicka till. Tror det är bäst at krypa in i sängen.Tänkte jag skulle lägga inbilder från helgen men det får va.

Kramiga kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0