Gladan cirklar runt runt runt

Jag känner mig otroligt nöjd med min prestation på blodomloppet. 6,5 min bättre än förra gången för 9 år sedan. Funderar på att anmäla mig till halvmaran i augusti men är osäker på asfaltslöpning så långt.

Dagens medvind:
Steg upp ur sängen.
Tvättat och hängt ut. Torkar fort och luktar gott sen.
Skrivit ganska mycket på skolarbetet.
Läst kulturnavigering i skolan i hammocken en stund. Den är intressant. Praktiska exempel på vad som sker i skolorna vid kulturkrockar.

Dagens motvind:
Trött tröttare tröttast.
Känner inte för att åka till doktorn igen, men hon vill träffa mig igen.
Trodde det skulle gå att sola en stund på gräsmattan men det va för kallt i vinden.

Vindstilla:
Ingen radio, inga ljud som stör, bara fågelkvitter ute och diskmaskinens taktfasta surrande här inne. Har bara ringt 2 gånger och det har varit skönt att slippa prata med någon.
Såg till mitt stora förtret att pionen jag gjort konstgjord andning på i 4 år har knoppar för första gången i år. Typiskt nu när jag ska flytta. Ska hälla förgiftat vatten på den....
Har fått en inbjudan till midsommarfest. Trevligt. Har inga barn över midsommar så det är skönt att ha någonstans att fira.

Dags att hoppa i duschen, vill inte lukta rälit hos doktorn :)

Gladakramar D.



Så här fina va kusinerna förra midsommar!

Kommentarer
Postat av: tobbe

Vilka charmtroll ! sommar så sprakar om den bilden :)

2011-05-27 @ 20:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0