Money makes the world....

Medvind:
Loppan sprang Kalvinknatet och tyckte det var roligt. Först klättrade hon i ett jättespindelnät en halvtimme, sen värmde de upp med Kalvin him self, sen sprang hon 800 meter och sedan hoppade hon i en hoppborg i en kvart. Hon har gjort av med hela veckans energiintag...
Gick en lång runda i skogen i ösregnet i morse. Det var skönt men blött.

Motvind:
Har ingen praktikplats. Det börjar bli snålt med tid att fixa en...Fick sitta i bilen och samla kraft i tio minuter innan jag orkade klistra på ett smil och gå in på allaktivitetshuset för att fråga om de kunde ha mig där några dagar. Men det ville de inte.
Hela förmiddagen var jag helt passiv och gjorde verkligen ingenting. Jag mår inget vidare faktiskt.
Känner mig frusen. Önskar jag var osynlig.

Vindstilla:
Trött tröttare tröttast. Hade mardrömmar i natt och sov dåligt. Kanske efter den katastrofala kosthållningen igår?

Nu ska tvätten hängas o sen bums i säng. Jobb i morgon.

Kärleken är som en duva. Håller man för hårt kvävs den, håller man för löst flyger den sin väg.

Kalvkram D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0