Mot Hollywood!

Medvind:
Frukost på trappan i solsken och fågelkvitter. Loppan blandade morgondrinkar från dammen till mig i olika smaker...och hundarna snodde mackor så fort jag vände bort blicken. Underbart.
Har hunnit tvätta och hänga ut, skönt att få undan en massa hundfiltar och lakan.

Motvind:
Har väldigt ont i kroppen i dag. Mest i höger skuldra. Trillade i trappan i torsdags i skolan och fick tag i räcket med den armen som fick ta emot hela tyngden. Och det vill inte säga lite med hela mig...Kanske hade varit bättre och landat på skallen, en förbättring där hade det kanske blivit.

Vindstilla:
Hade en ledig dag i går men de där lediga dagarna har en förmåga att  bara försvinna och stressas bort med allt som ska hinnas med när man är ledig. Det är helt knäppt. Måste ändra på det på nåt sätt. Behöver verkligen va leeedig, ser fram emot att ha bara jobbet i sommar, då är jag helt ledig när jag är ledig....hoppas och tror jag för att orka med några veckor till.



Golf tillhör inte mina favoritsporter. Klubban och jag kommer inte så bra överens. Eller är det klubban och bollen som inte är så goda vänner???

Filmkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0