Svart morgon

Motvind:
En mörk dag....jävla sol som lyser, nu måste man ju va glad för det också...Är stressad, så mycket jag skulle behöva ta tag i.. Borde hunnit bibblan i dag. Behöver klippa mig och klorna på hundarna. Skulle behöva ringa samtal till skolan och ta reda på om jag har nån praktikplats nästa vecka. Borde ringa sonens skola också men behöver va i mental balans då.
Missade tandfen i gårkväll. Hon va jättebesviken....Shit vilken dålig morsa jag är...  
Men.
Medvind:
Har hunnit tvätten och hundarna och sprungit 3 km. 55,9 kg i morse och 55 i vilopuls. Blodtrycket kan jag inte ta, har gett bort min blodtrycksapparat. Men det gör inget för mitt tryck är alltid bra.
Kan kolla bibblan i kväll kanske, slutar fyra. Och då hinner jag ringa frissan också. Jag har en plan. Dessutom har jag kommit på ett nytt begrepp i nya kursen som jag ska utveckla. Erfarenhetsintegration.
Gav springningen prio ett i dag och det var vad jag behövde, nu har bitarna samlat sig i huvet o lagt sig på plats. Gav hundratio de sista 200 metrarna. Tyvärr va det för nära inpå frukost....kräktes som en katt när jag kom in. Men nu känns det kanon. Vet ju att det blir en tuff dag på jobbet.
Vindstilla:
Jag måste köra NU om jag ska hinna. Och jag har inte ens torkat håret efter duschen. Jag känner igen mig själv och det är tryggt även om jag blir tokig på mig ibland.....

Tokkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0