Vackra horn

Dagens medvind:
Sov middag!!! Så skönt. Blev väckt en gång men lyckades somna om.
Har hunnit med nästan allt jag ville. Kappahl, Lindex, biblioteket och HM. Guldsmeden va det så lång kö hos så han tar jag en annan dag. Allaktivitetshuset var jag på men kontaktpersonen va inte där.  
Gjorde en svampomelett till lunch, den blev kanongod!

Dagens motvind:
Toastolen som jag inte får rätt på. Reservdelar är ju lika dyrt som en helt ny toastol. Får försöka leta upp en billig rörmokare.
Ätit en hel påse gelegodis och två små toblerone.
Att rengöra silen i diskmaskinen....öööörkkk....inte konstigt att disken inte blev riktigt ren.

Vindstilla:
Gick i skogen 1,5 timme i kväll. Underbart. Fick se en råbock precis efter en krök, han stod bara tio meter i från mej. Vi tittade jättelänge, eller iaf 30 sekunder, på varandra innan han drog. Så fina de är!! Lite senare hittade jag en död kopparorm. Nydödad, fortfarande alldeles mjuk. Det finns massor av spännande saker man kan hitta i skogen om man bara är lite extra uppmärksam.

Gröna kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0