Om tårar va guld

Dagens medvind:
Min chef är underbar.
Sonen blev verkligen glad för sin nya cykel. Hoppas den håller ett bra tag...Hade tur att pappa var på väg åt samma håll med en lite större bil så vi fick hem den idag. Han har cyklat sen vi kom hem och ville inte komma in förrän det va dags att krypa isäng.
Sprang/gick 5 km rundan. Sakta, men ändå.
Känns bättre nu i kväll än vad det gjorde i förmiddags. Har fått läkartid i morgon.

Dagens motvind:
Hela dagen har varit seg.
Glömmer saker, vet inte vad jag nyss höll på med, tappar ord, är trött, okoncentrerad, svårt att strukturera.

Vindstilla:
Tackade nej till två jobbdagar i augusti som jag egentligen skulle kunna jobba på. Men jag måste få va lite ledig. Vet inte hur jag ska ordna med flytten när jag jobbar så mycket, men det får väl ta den tid det tar.

Tröttkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0