Liten och ensam

Medvind:
Kom faktiskt ut på en 5 km-runda.
Körde 100 tag på roddmaskinen.
Har fått gjort en hel del här hemma som att tvätta 4 maskiner, dammsugat, plockat undan och dammat lite.
Har inte ätit nån skräpmat i dag. Inte ens ett kex eller nåt.
Häggen blommar och luktar underbart i skogen.
Det är ljusgrönt överallt!!
Gjorde en kycklinggryta med grädde och curry som blev supergod. Tyvärr var det bara jag som tyckte det.

Motvind:
Näsan blir full med pollen när man springer.
Idag tog 5 km 32 min....utan hundar. Herregud, man kan gå fortare. Jag lägger nog ner Blodomloppet igen.
Några av mina klassisar har fått svar på sina tentor, men inte jag...betyder det..???? Usch.

Vindstilla:
Har eldat i kaminen, det är svinkallt.
Det starkaste av allt är kärleken, men varför går den sönder så lätt då?


Ensamkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0