Uppåttjack önskas, tack!


Medvind:
Det har varit fint väder i helgen.
Det var roligt att spela in film. Vi skulle se arga och ledsna ut så det var ganska enkelt...

Motvind:
Presterar verkligen ingenting. Doktorn sa att det var mycket viktigt att jag kom i gång att springa igen men hur sjutton ska jag orka det när alla krafter går åt till det mest basala? Jag vet att han har rätt, men hur?? FaR? Amfetamin?

Vindstilla:
För tillfället är mitt känsloliv verkligen innehållslöst. Igår var jag och Loppan i stan och handlade lite kläder till henne och sen klippte jag gräset och idag har jag spelat in film hela eftermiddagen.
Är så trött och sliten och allt känns meningslöst. Vet inte om jag kan gå till skolan denna veckan. Orkar inte med folk. Hoppas jag kan sätta in den nya pillan utan en massa konstiga biverkningar. Och att det blir resultat, snabbt. Vill verkligen inte göra någonting men om jag har en tid att passa så gör jag ändå det så riktigt illa ute är jag nog ändå inte. Kanske känns det bättre redan i morgon?

Over and outkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0