Torka lakan ute

Så var denna dagen också slut.

Medvind:
Intervjun gick bra och jag har börjat skriva lite. Härligt att träffa en fd klasskamrat. Hon och jag har inte uppfattat hennes uppväxt alls på samma sätt. Lite märkligt.
Kunde låna om några böcker till kursen på bibblan.
Bäddat rent i sängen, så skönt att lägga sig då!!!
Lagade en god gryta. Till och med sonen gillade den, trots att det va svamp i, men det såg han inte för jag hade hackat den i små små bitar...

Motvind:
Gick en runda på HM och hittade en del bra grejer men de har så otroligt jobbig och hög musik i butiken att jag inte orkade prova. Så det fick va. Har jag blivit en gnällkärring??
Frusit hela dan...mens på väg?

Vindstilla:
Var på Loppans föräldrafika och kollade sedan av sommartiderna för jobb, hämtning, lämning, hundar och semester. Inte mycke jag får träffa henne i sommar.
Sonen ville åka till pappan en dag tidigare eftersom de är lediga från skolan. Han längtar så dit ibland. Så får han nej, att han inte kan komma för de jobbar. Men han är väl ingen bebis som behöver passning? Han reder ju sig själv. Det gör ont i mig när jag ser hur besviken han blir. Stackars pojk, vad han måste känna sig oönskad.
Undrar om jag kommer sova lika hårt idag. Har varit lite illamående och väldigt trött idag. Så nu är det dags att sova.

Champinjonkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0