And the winner is....

Medvind:
Igår sprang jag blodomloppet 10 km under timmen!!! Inte många visste att jag skulle springa och knappt jag själv heller. Efteranmälde mig ett par timmar innan start. Har ju inte precis legat i träning och är ganska utmattad mentalt men ibland måste man utmana och det gjorde jag och det gick vägen. Dessutom fick jag ur mig lite hjärnspöke under rundan. Det är fantastiskt att det kan va så skönt att vara totalt fysiskt utmattad.  
Haltade runt på stan i förmiddags och slog ihjäl en timme tillsammans med en konsult på jobbet. Fast vi pratade trevligare saker än bara jobb. Han e verkligen go.
Jobbade i Malmö hela eftermiddagen. Härliga kunder! (de flesta) Bra kollegor och det bästa av allt; de tittar inte medlidsamt och frågar hur det är, för de vet inget om mig. Där kan jag bara va mig själv.

Motvind:
Har megaont i höften utöver den vanliga träningsvärken. Ibland får jag inte benet med mig riktigt. Men det är värst när jag varit stilla en stund så jag vill gärna röra på mig hela tiden.
Missat en dag i skolan men jag känner att jag orkar inte.
Hade en kund som jag kunnat få fälld för sexuella trakasserier, herregud såna sjuka människor det finns... 

Vindstilla:
Jobbade i går på förmidagen. Det är bra att ha en tid att passa, då kommer jag ur sängen. Mår lite konstigt av tabletterna och är stentrött av dem, men det är som det ska. Känner mig känslolös och gråter inte så mycket längre.
Till helgen ska jag åka till Halland och bara koppla av och ta hand om mig, äta gott och vila. Helkroppsmassage är bokad. Så i morgon ska det skrivas på uppgifter!!!
Är lite nöjd med min shoppingrunda idag, inte en enda pryl till nåt av barnen. Sandaler, jacka, byxor, kofta, bikini och ryggsäck. Endast byxorna var ordinarie pris. Men nu är det slutshoppat och garderoben ska rensas på allt gammalt skit som hänger där som aldrig används. När jag får ork vs...

Men nu i säng....min egen. Den är ändå bäst :)

Kärlek är att undra precis vad du gör just nu

Ontkram D. 

Kommentarer
Postat av: Barbro

Grattis till din tid!!

2011-05-26 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0