Körsbär i likör är goda

Ok. Kampen har börjat!!

Medvind:
Sprungit 5 km i kväll. Vindstilla, fågelkvitter och skogsdoft. Ljuvligt!
Har uppgiften till i morgon nästan klar.
Har kännt mig lycklig och tacksam för livet idag. Något jag inte kännt på väldigt länge. Känner en enorm kärlek också. Kanske för att jag är kär?

Motvind:
Inser just att mitt dokument försvunnit....så jag är inte alls klar med uppgiften...suuuuck. Hatar tekniken och avskyr när någon rör min dator.
Vägde mig i morse och har levt på pulverdricka hela dagen.
Tröstäter just nu chokladpraliner.
Min skrivbordslampa är sönder och jag har inte den sortens lampa hemma som passar. Här är mörkt...

Vindstilla:
Ska kolla på ett hus här i byn. Kan bli bra. Kan bli katasrof. Men, ska ge det en chans. Får lite panik när jag tänker på att flytta från byn. Månadskostnaden blir dessutom lägre. Egen täppa är guld värt.

Dags att sätta i gång med uppgiften på nytt!!!




Skrivkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0