Kärlek och hälsa kan inte köpas för pengar

Så står jag där vid spisen i min nya ljusrosa kofta och ska hälla i en burk med tomater i korv stroganoffen och tänker att jag inte borde stå här med tomat och en ny ljus kofta.......när tomaten skvätter till och hamnar...? Ja, var tror ni? På min nya ljusrosa kofta såklart!!!! Lagen om livets små jävligheter har slagit till igen!

Medvind:
Så himla skönt att ha klippt håret. Nu känns det inte som svinto i topparna längre.
Det va billigt, 400 kr för både mig o Loppan. Och då har Loppan dubbelt så mycket hår som jag. Visst är det mycket pengar men det är nog mindre än vad många andra frisörer tar.
Gick en timme i skogen i kväll. Det är underbart vackert. Ljusgrönt som nästan bländar och dofter som bedövar.

Motvind:
Grannen kunde inte ta emot mig på VFU. Nu vet jag inte var jag ska bli av. Får bosätta mig i telefonen i morgon och försöka lösa det på nåt sätt.
Funderar på att skicka hundarna på kollo i sommar. Blir tufft att ha dem och jobba samtidigt. Blir för långa dagar för dem om jag inte kan hitta en pensionär som vill gå ut med dem mitt på dagen.
Har satansont i baksidan av låret, får liksom inte benet med mig riktigt.

Vindstilla:
Nu ska jag kolla mitt konto, kanske det hänt nåt kul där  ;)
Är otroligt sugen på en chokladask jag har i skåpet men ska spara den till i morgon.Ska äta en megatallrik glass i stället, tror jag. Eller ett glas vin? Eller båda?

Man kan vara för ung för att gifta sig, men aldrig för gammal för att älska.

Förmögenhetskram D.

Kommentarer
Postat av: tobbe

:) :)

Såg två björnar på vägen ikväll toppa det du :) :)

2011-05-06 @ 00:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0