Mumsfillibabba

Upplevelser kan heller inte köpas för pengar....Men två björnar i skogen tror jag nog jag kan va utan...fy fasen så rädd jag skulle blivit. Men ändå rätt cooolt! Såg ett lodjur i vintras och det var ganska häftigt. Inte så att jag blev rädd utan mer en härlig känsla. Gärna varg, men björn? Näää, det får nog va.

Dagens medvind:
Fick städat i morse. Någorlunda iaf.
Sprang 5 km. Hundarna var med.
Fick en god kopp kaffe av fru Olsson i solen.

Dagens motvind:
Hundarna börjar bli tjocka. Men det är rätt stökigt att ha med den store ut att springa som måste va kopplad. Han stannar o kissar var hundrade meter...Jag har ialla fall bestämt att vara lite snäll mot mig själv och skippa klockan. Jag ska tillåta mig att springa för det är skönt och för jag behöver det. Får se hur det blir med Blodomloppet. Det blev bara ytterligare stress på prestation ovanpå allt annat.
Ont ont ont i benet och i höften. Inte när jag springer men när jag varit stilla ett tag. Blev lovad massage men den har jag inte kännt av....
Gjorde mig till och grillade en flintastek till sonen. Precis när den är klar ringer han och säger att han äter hos en kompis. Tyyypiskt. Varken jag eller Loppan är så förtjusta i flintastek.
Världens skavsår av ett par skor som jag köpte i fjor och först nu kommer jag i håg varför jag inte använt dem så mycket.

Vindstilla:
Har börjat städa ut bland mina kläder. Varför har jag en BH som är åtta år gammal kvar??? Den är helt sladdrig i axelbanden och jag använder den aldrig. Jag hade den på bröllopet. Imorgon ska jag slänga den och sju andra lika sladdriga och urtvättade, åka till Lindex och köpa lite nytt fint under. Om jag hinner innan filminspelningen. Imorgon blir jag ju filmstjärna! Ska ha huvudrollen i nästa biotoppfilm. Eller, nja, kanske inte riktigt men nästan...Ska ta med kameran och hoppas på att ta lite bilder som kommer här sen. Spännande är det i alla fall!

Kärlek föds i glädjen att se på varandra, får näring ur behovet av att vara tillsammans och fulländas av det omöjliga att vara åtskilda.



Så här gott åt jag på Valborg  :-)

Fredagskram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0