Hemlös med i-landsproblem

Motvind:
Hyreshus suuuuuger. Har en granne vars väckarklocka ringer kl 6 oavsett om hen är hemma eller inte...Men jag lovar, var hen än är blir hen väckt av den!!! Jag tror hela världen vaknar av den faktiskt! Trapphuset ser ut som en kompost, full med grus, löv och odefinierbara organiska ting. Ute i trappan ligger två cigarettpaket och ett glasspapper och två andra omslagspapper och aska och fimpar i en enda röra. Varför ska jag behöva bli husets gnällkärring???? Antingen gör jag rent och fint och sväljer och biter i hop, eller går jag totally nuts och ringer värden och skriker åt honom.....Kanske finns det ett mellanting? Just nu känns nummer två som mest lockande, he he he...
Jag vill ha ett eget hem!!!!

Medvind:
Loppan säger: jag älskar dej, och att jag är bäst i världen på att vara mamma. Det är bara att suga åt sig, snart är hon tonåring....
Igår sprang jag 5 km, lätt i kroppen och idag känns det bra.
Fick pluggat ganska mycket i går ,tror jag. Vet inte hur mycket jag måste läsa var dag för att vara ikapp. Började kolla i ungKAB09 - rapporten och det är så sjukt intressant och så mycket mer jag vill veta!!!!

Vindstilla:
Hoppar över en dag i Ullared för att plugga. Hoppas det blir tillfälle närmare jul att åka dit. Sk försöka komma iväg till Värmland och hälsa på systrami en helg också.
Men nu ska jag städa undan lite så jag får ro och sätta mig att läsa innan det kommer någon och stör. Men det får han gärna :)))

Gnällkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0