...jag hoppas du tar vid när min tro är svag...

Så skönt att hamna i en go famn. Skönt att somna i den och skönt att vakna i den. Hamna är ett vackert ord. Att hamna. Tryggt och bra. Saknar honom i kväll.

Medvind:
Storsonen kom idag!!! Yes. Så skönt att ha hela flocken samlad och bara ha honomliggande här i soffan är mysigt. 
Kärleken och Loppan börjar hitta en väg till varandra. Inte så upptrampad än men det går att skönja den lite vagt så där som när man går i daggvått gräs. Kanske de finner varandra till slut ändå. De har börjat hålla i hop mot mig och det är ju ett "gott" tecken, hmmmm....men jag bjuder på några extra pluspoäng.
Trappan blev städad i går. Så nu går det att ta hit folk utan att jag behöver skämmas ögonen ur mig.
Har hittat bra julklappar till alla barnen för en gångs skull. Inte till bonusbarnen än,men det kommer. Vet inte riktigt vad det står på deras önskelista.

Motvind:
Bilens service kostade massor. Soppa räkningen va på hur mycket som helst. Skit. Så fort man tror det skulle finnas några korvören över att åka bort några dagar för så är det hela tiden något annat som äter upp dem. 
Lille hunden blev klämd i dörren i dag och haltar fortfarande. Gör han det i morgon också får jag väl ringa farbror eller tant veterinär. Suck, ännu mer pengar som försvinner.
Har inte fått tag på någon litteratur än till kurserna, så här sen har jag aldrig varit med det.

Vindstilla:
Vill komma igång ordentligt med träningen. Så mycket annat som pockar hela tiden. Också den där latmasken som drar i mig. En lliten djävul på axeln som säger :" sen, gör det sen...!!"  Men det kommer ju inget sen. Det är nu det gäller. Helt plötsligt är det april... drömmen om under två timmar är ju inte omöjlig. 

Gonattkram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0