Plötsligt händer det inget....Trist

Jag vill att det händer nåt i mitt liv. Nu. Jag har ju bara lite mindre än hälften kvar. Hur ska man hinna allt man vill? Fast man vet ju inte hur långt man har kvar. Jag kan ju bli överkörd i morgon. Mina anhöriga vet kanske inte hur jag vill ha det när jag dör. Jag vill ha en vanlig begravning, bli bränd och inte så mycket blommor. Är det i augusti, gärna solrosor. De gillar jag. Fast jag ser ju ändå inte de om jag är död. Prästkragar är ju också fint. Vitsippor.... Jag vill att alla ska ha ett fortsatt bra liv och vara snälla mot varandra. Vara lyckliga och ta hand om sig själva. Fast jag kommer ju att spöka runt lite för alla och se till att ni har det bra....hehe. Döden är ju en del av livet. Det ingår liksom, man får det på köpet. Två saker är lika för alla människor på jorden, vi föds och vi dör. Så är det. Att förneka eller låtsas att det inte finns är bara att försöka lura sig själv. Inget är för evigt. Fast jag planerar ju att leva lite längre än till i morgon. Jag har ju saker att se fram emot. Nästa år kommer bli kanon. Vet DU hur dina närmaste skulle vilja ha det och har du berättat för dem hur du vill ha det???

Jag har fem trisslotter som väntar på att bli skrapade. Vad jag skulle göra för pengarna ???? Ingen aning. Det kostar ju inga penagr att bli vältränad, alltså ingen annan kan ju göra jobbet åt mig oavsett hur mycket pengar jag har. Jag behöver mer sömn, det kostar heller inte så mycket pengar. En vecka i fjällen eller i solen kostar pengar och det skulle jag också vilja ha....

I morgon vill jag gå i kyrkan. Och fixa skridskor till Loppan.

Skrapkram D.

Kommentarer
Postat av: Ida

Minneslund, vill inte att det ska finnas en sorglig gravplats som mina anhöriga känner sig tvingade att gå och fixa och göra fin för att sedanglömmas bort och bli översållad med ogräs, hehe.

2011-11-20 @ 09:07:50
URL: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0