Sålde han båten sen?

Motvind:
Irri hela dagen.
Trafikstockning på 21:an i morse. Köer på vägen ner till Malmö i em.
Mail från skolan att de gett eleverna 4 alternativ och sen låtit dem rösta och det flest hade röstat på...ja, oj, det gick ju inte att genomföra för skollagen satte stopp....va faaaaaen e de???? Kollar man inte det innan? Är det konstigt att ungar inte känner någon tillit till skolvärlden??? Sen den här löjliga legitimationen som ska eller har införts. För vem? Och till vilken nytta??? Du kan ju nästan omöjligt bli av med den. Grova brott och missbruk kan leda till att den blir indragen. Missbruk av vad? Blyertspennor??? Coca Cola?? Vad har det med pedagogik att göra???Ahhhgggrrrrhh.
Regler för blodgivare.....suck, man blir ju trött. En kvinna som har 12 nya sexpartners på en månad kan få lämna blod. En man som lever med en annan man o har gjort det i 17 år får inte lämna blod. Helt logiskt, eller hur?????NOT!!!!!! Va e de för puckat samhälle vi lever i?

Medvind:
Hade en trevlig stund på Dufvanders med bästa skoltjejerna. Räksoppa och gratis gårdagens wienerbröd. Gott.
Han som jag vill ska hålla om mig ofta hade gjort mat till mig idag. Tack.
En väldigt seeeg men otroligt intressant föreläsning på RFSU i kväll om att leva med HIV/AIDS.
Det gick fort, alldeles förskräckligt fort, att köra hem ikväll.

Vindstilla:
Har mycket att fixa med i morgon så nu är det natti natti. Imorgon vaknar jag med själen full av kärlek igen.

Noaks ark-kram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0