Skrik som en mås

Medvind:
vetefan va som blåser medvind idag.

Motvind:
Grannens klocka ringde 6. Jag ville vakna 7.15.
Löste en onödig biljett på tåget. Vi va ju tre och hade kunnat åka alla på duo-biljett.
70 st är varslade om uppsägning från jobbet. Kollegorna förstår inte att de måste tänka nytt...kan man få dem till det tro? Tänk om jag är en av dem som får gå? Har kollat nya jobb redan. Men vem vill anställa någon som studerar?
Om du satt i kassan på City gross och en kund kommer med en rabattkupong på tre kronor för en "marin" K-sallat men har köpt en K-sallat med potatissallad i istället, vad gör du då?
Köpte en tröja som jag tror Nicklas skulle tycka om, men det va små prickar på den som både jag och säljaren trodde skulle gå bort i tvätten. Det gjorde de såklart inte. Så nu vet jag inte om han ska få den eller inte.
Hade glömt slå av kaffet i morse så när jag kom hem var det alldeles inbränt i botten och luktade skunk i hela lägenheten.
Känner mig uppgiven. Vill sova. Skita i kursen ikväll kanske?
Behöver träna, springa, komma i gång....göra något. Pickadoren i Ferdinand?
 
Vindstilla:
Behöver dammsuga
Vill få ekonomiuppgiften klar men har svårt med koncentrationen.
Börjar känna stress över den ofärdiga tentan som måste va klar innan 23 dec.
Dåligt med bilder nu för tiden.


Foto: Håkan Lindström

Tisdagskram D. (blä, för jag har inte borstat tänderna i dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0