Tomtens verkstad är i Ullared?

Medvind:
Vägde in. -5 hg! Klockan är halv fyra och jag har ännu inte ätit så fruktansvärt mycket skräp idag. Två knäcke till frukost, en sallad med oliver till lunch och en smoothie på banan, hallon, blåbär, yoghurt, havregryn och citronsaft, ett äpple och två clementiner.
Tvättat alla lakan, kuddarna och filtarna i soffan och lite vanliga kläder. Skönt att ha det gjort.
Solen sken och det var skönt att gå en rask promenad på 4 km.
Har känslan av att jag kommer hinna tentan.
Jag har en mycket bra soffa att plugga i. En divan att sitta på med datorn i knät och ett armstöd där man kan ha böcker, telefon, kaffemugg, papper och penna på. Perfekt :)

Motvind:
Ville springa. Men. Orkade inte riktigt. Tyckte att jag inte hade tid men det går ju faktiskt fortare att springa än att gå...ska se om jag styrketränar lite innan jag ska på jobbmötet i kväll.

Vindstilla:
Mamma kan följa med till Ullared på torsdag. Hm, ska jag åka? Kan ju hitta julklappar billigt men, det brukar bli ganska dyrt ändå...vet inte.
Skulle lägga upp en profilbild i vår nya plattform på nätkursen men kunde inte hitta den bilden jag letatde efter. Irriterande. Anars är jag lite uppåt igen idag. Skönt.

Skrivarkram D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0