Gott o blandat

Jag är rädd för att köra i mörker sen jag körde på grisen. Det är ganska jobbigt.
Idag har mina föräldrar varit gifta i 39 år. Det är länge. Även om jag gifter mig nästa år så hinner jag nog aldrig vara gift så länge. Så vida man inte får lägga ihop åren med alla äktenskap. Men det är väl fusk antar jag.
I kväll var det fullmåne. Vackert. Gick i skogen en timme med hundarna. Kallt som fn den första kilometern.
Har haft en ovanlig och väldigt rolig dag i skolan. Tack mina fina goa klassisar o förlåt Lisa som jag va så taskig mot, men det ingick ju i rollspelet.
Igår var jag och Loppan i simhallen. Och fyra gamla tanter. Skönt. I bastun är det bra att träna mindfulness. Där kan man inte göra så mycket annat. Det går inte kolla fb på telefonen eller läsa tidningar. Bara ligga där och acceptera alla tankar som dyker upp.
Loppan var på disco ikväll och det var spökmusik på skolgården och på trappan in satt en katt. Som helt plötsligt började fräsa och blinka i ögonen. Lite läskigt var det ju. Jättefint arrangerat av föräldraföreningen. I kiosken satt ett skelett som biträde och jag tror att personalhälsovården var något eftersatt där.
Var duktig i torsdags och sprang en runda.

AlltochingentingkramD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0