Vanlig ovanlig måndag

Jag o sonen, som har studiedag i dag, har suttit i soffan hela eftermiddagen med kaffe och clementiner. Jag har försökt läsa "Sex genom hela livet" och han har kollat på "Pensionärsjävlar". Jag har ju inte kunnat låta bli att kika lite emellanåt och jag skrattar så tårarna rinner. Fy fan vilket sjukt program!!!!

Kom ut på promenad ikväll, pojken fick välja mellan att gå med hundarna eller göra kvällsmat och valde kvällsmaten...hehehe  ;)   visste jag redan när jag gav alternativen att han skulle välja. Men det blev goda pannkakor och jag fick min promenad. Hade ju tänkt springa långt idag men är lite svag i kroppen. Träffade folk från orienteringsklubben och fick en fin karta. Så nu är det bara att börja mäta rundor. De lockade med innebandyträning på tisdagar också. Kan bli intressant.

Va så himla varmt i lägenheten och alla elementen va skållheta så jag stängde av dem. Då började det droppa vatten...suck, vad jag verkligen ogillar att bo här.

Jag är riktigt trött och har några jobbiga dagar framför mig så nu ska jag säga gonatt till mej själv och sova.

Måndagskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0