Barbamamma

Ok, nu är jag igång! Herre jesus....överdragsbyxorna jag inte haft sen i våras satt,,,,ja hur ska man säga..??? Korvskinn sitter lösare. I går blev jag kallad Barbamamma. Har promenerat en timme i rask takt, faktiskt en hel slinga runt slottet. Vet inte hur dags de släcker ner den så jag gick fort. Hundarna har varit galet mycket själva idag och kommer att få va det några dagar denna veckan. Ibland blir det så.

Medvind:
Jag har en chef på jobbet. Skönt.
Har bara ätit bra grejor och nu blev det pulver ikväll. Lunchen bestod av isbergssallad, en paprika, en morot, 15 oliver och 1/4 fetaost. Mellis blev 1 banan och 2 clementiner.
Blev erbjuden av en trevlig engelskman att komma ut till ett stall och rida galopphästar. Hade varit jätteroligt. Men när? Och nu är jag väl alldeles för tung dessutom. Väger 8 kg mer än Sveriges stjärnjockey, Fredrik Johansson. Men det är roligt att bli erbjuden och han hade minsann koll på att jag klarat halvmaran också och gratulerade.

Motvind: 
Har inget jobb hela november och december. Det sved till ordentligt faktiskt. Funderar på om man får lov att önska någon kollega en lindrig halsfluss ett par veckor....Hur faen ska jag klara mig 2 månader utan jobb??? Och sen då? Tänk om jag inte får nåt på vårterminen heller? Undrar om man kan bryta studieledigheten och jobba 25% och ändå hinna med att läsa 100%. Men det är kanske inte så mycket mer än jag gör idag. Synd att vår schemaläggare är en riktig surf-a, annnars kunde jag ju kollat med henne.
Känner mig så uppgiven inför några saker. Kan inte se hur det någon gång kommer bli bättre eller lösa sig.  

Vindstilla:
I kväll går jag till sängs med Anders Hanson men misstänker att jag tröttnar på honom ganska snabbt. Har läst honom förut och han är rätt tröttsam.
Imorgon börjar sex och samlevnadskursen på RFSU. Ska bli jätteroligt. Alltid något att se fram emot.

Barbamammakram D.
Skummeslöv 2010, smal o fin


Luhrsjön 2010. Smal o fin...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0