Höst

"Om det någonsin är en morgon och vi inte är tillsammans, så är det någonting du alltid måste komma ihåg. Du är modigare än vad du tror, starkare än vad du tror och smartare än vad du tror. Men det viktigaste är, att även om vi är ifrån varandra, så kommer jag alltid att vara med dig" - Nalle Puh

Så goa ord. Jag ska komma ihåg dem varje morgon.

Medvind:
Idag är det ett riktigt sittainneväder. Därför tog jag på mig underställ och vindkläder och MÖSSA! och gick en timme med hundarna i blåsten och småspiksregnet. Skönt.

Motvind:
Har verkligen inte många plagg som sitter bra, speciellt inte underkläder. Måste ta tag i kilona på allvar nu. Det hade varit läge för en aptitlöshetsperiod.Hur framkallar man en sån?
Jag har gett mig sjutton på att jag ska börja skriva med rätt fingersättning på tangentbordet igen efter en lång period med en pekfingervalskombo som är ganska värdelös. Men det tar ju sån tiiiiiid i början. Så stelt det är i vänsterhanden och hjärnan är inte alltid med...fast det är den nog inte annars heller.
Mitt nyårslöfte var att lära mig jonglera med tre bollar detta året. Vad fånigt det är med nyårslöften. Eller hur?

Vindstilla:
Är det inte idag. Är det läge att tända lite ljus i kväll kanske?

Stormkram D.



En riktigt dålig bild, faktiskt. Men orkar inte byta....tentan ska bli klar!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0