Nattuggla

Dagens medvind:
Tentan är inskickad. Inte för ett godkämt men så jag kan komplttera så fort som möjligt.
Har lämnat hundarna = sovmorgon...
Känner mig ganska harmonisk.
Har fått så många glada hejarop och uppmuntran i kväll att jag blir helt rörd. Härligt. Fb är bra ppå det viset. Man kan sitta ensam p å sin kammare men är ändå inte ensam.

Motvind:
Har ont i kroppen eftr allt stillasittande idag. Har inte rört på mig för mkt precis. Är trött.
Lämnade hundarna och såg lilla Loppan genom fönstret. Jag vet att hon är lycklig där....men...jag är verkligen inte det. Möjligtvis är jag nöjd med hur vi ändå kan lösa situationen. Men det är ändå så onödigt. vad hände egentligen? tror inte jag förstår fortfarande och kommer kanske aldrig att göra det heller.
Va så sugen på polly och visstedet låg en påse kvar. Smsar och frågar var han lagt den innan han åkte från mig innan i dag. Den skulle ligga på puffen inne i rummet. Jovisst. Där ligger påsen. Tom. Och det ar ju påsen jag frågade efter....Han ville rädda mig från halsbrännan. Snällt? 

Vindstilla:
Jag är här och nu och har många saker att vara tacksam över. Jag har ett hem, en bil, tre friska barn, förmåga att utbilda mig, ett jobb jag trivs med, ekonomiskt skyddsnät om jag skulle behöva, mat på bordet, vänner och viktigast; nån som älskar mig, är kärleksfull och finns där. Nån jag kan ringa och gråta hos, som en riktig vän som inte klandrar eller säger att jag får skylla mig själv (det vet jag ju redan i så fall) Dessutom kan ahn helt utan att vara oförskämd på nåt sätt tala om att jag har blivit......tjock, kallar jag det själv. 

Gäspkram D.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0