Om sanningen ska fram så får den ljuga

Medvind:
Har börjat på en intervjuguide och skrivit en sidas reflektioner över Hansons tråkiga bok.
Kammat hundarna. De är verkligen ofräscha.
Varit hos GW idag, han tycker jag är jätteduktig. Att jag börjat använda mina verktyg på rätt sätt. Kanske är det så.
Var i affären och handlade inte så mycket som ett choklad eller annat onyttigt.

Motvind:
Är otroligt gottesugen men har ätit på tok för mcket för min inaktiva dag.
Mannenimittliv är på fotbollsträning, för ovanligheten står han inte brevid planen och håller i träningen utan är med i spelet. Hujedamej hur ska det sluta?? Har laddat med sjukvårdsväska. Han kommer inte kunna röra sig på flera dagar...

Vindstilla:
Har en hel påse trattkantareller i kylen. Orensade. Hoppas de håller till i morgon.

Gäspkram D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0