Lika olika

MOTVIND:
ONT I HALSEN; HOSTA OCH NÄSAN ÄR STOPP. Skit, jag som ska springa på söndag. Har ju inte tränat nåt alls på jättelänge.
Ligger efter i skolan. Orkar bara inte tänka på det. Vet inte hur jag ska göra för att komma i kapp så jag sticker huvudet i sanden och gör andra saker än att plugga.
Tror att jag tjänat lite för mycket pengar för att det ska stämma med bostadsbidraget. Orkar inte ta tag i det heller.

Medvind:
Idag har jag och barnen haft en "tillsammansdag". Egentligen skulle vi ut i skogen och grilla korv men ingen va riktigt sugen. Vi har bakat en tårta, ätit lunch, rensat avloppsrör, rengjort diskmaskinens filter och städat och gjort lite läxa om äpplets väg från kärna till äpple.

Vindstilla:
Det finns en liten sten som skaver i min sko. Den kan bli större och orsaka blåsor och skavsår. Den kan också lösas upp till pulver som aldrig kommer att kännas mer. Hoppas på det senare.

Pusselbitskram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0