Mary Poppins

Dagens medvind:
Har haft dogwalkers hela eftermiddagen så hundarna iaf har fått komma ut och kissa. Skönt.
Kokat gryta och soppa, bra matlådor att fylla frysen med.
Skrivit lite smarta grejer till en av inlämningarna.
Gjorde en budget efter svt:s PLUS och fick reda på att jag har åtskilliga tusenlappar över var månad...hm...undrar var de blir av???

Motvind:
Varm, kall, varm, kall, undrar om det är så här det känns att ha vallningar i klimakteriet?
Läskig smak i munnen av hostan....öööhhhrk.
Ätit en stor portion chokladpudding med grädde som goa sonen fixat. Onödigt eftersom jag ändå inte smakar så mycket av det.

Vindstilla:
Trött, ont i huvet. Hoppas jag sover gott i natt. Igår drack jag lite morfin/efedrin för att sova, ikväll provar jag vin.Undrar vilket som funkar bäst? 
Ikväll har jag tittat på TV, mycket längesen sist. Barn till varje pris? Ja, det kan man ju undra...

Litesockeribottensågårmedicnennerkram D.



Sjukare än vanligt???!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0