HöstHosta

Kände mig bättre igår, speciellt efter en lunch med bästa Maria, Mariana och Amanda. Fick tag på lite kläder till Loppan också, hon önskade sig en långärmad svart tröja som hon kunde se ut som en svart panter i. Enkel önskan att uppfylla. Hittade en kofta och ett par jeans till henne också. Allt på rea såklart.

Medvind:
Gjorde sista intervjun i morse med en chef inom omsorgsförvaltningen och det gick bra.
Hittade vinterjacka och byxor till Loppan på Stadium för "Ullaredspris". Hon gillade dem.
Det var dammsugat och fint när jag kom hem i kväll. Tack snälla.
Mamma hade lagat middag åt mig. Tack snälla.

Motvind:
Känner mig sämre igen, hostar och det gör såååå ont. Överallt. Från huvet ner till knäna. Fryser emellanåt och blir sen riktigt het. Hot hot hot, hehe.

Vindstilla:
Hösten är så otroligt vacker, mycket vackrare än vår och sommar. Färger och dimmor och lukten i luften. Jättehärligt.
Ikväll har jag fått ny morfin/efedrin dricka och tänker sova i natt. Väntar på att sonen ska komma hem från discot som hans klass arrangerat. Duktiga ungar som fixar för att kunna åka på skolresa.
Lade ut en krok på jobbet idag hos en konsulent till en ganska ny firma. Inte omöjligt att skapa en framtida jobbkontakt där...

Hostkram D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0