Jag googlade mitt namn....

...och det kom inte upp så mkt upphetsande om mig....bra.

Dagens medvind:
Tvättmaskinen klarade bågBHar utan tvättpåse
Min soffa är hår och grusfri en liten stund till
Hoppas att jag får en kanelbulle på jobbet i dag
Mammsen o pappsen hämtar Loppan
Inga insekter kommer någonsin att finnas i min bil nånsin ever igen

Dagens motvind
Det luktar stark av insektsspray i bilen eftersom flaskan legat i skuffen och läckt. Läckert...
Dammsugarpåsen är full
Dricker en smoothie till lunch, kommer att va vrålhungrig och äta för många kanelbullar om vi blir bjudna på jobbet
Får inte ner nåt vettigt på tentan
Det var mörkt i morse när vi skulle upp

Vindstilla:
Loppan och hennes kompis resonerade om hennes "låtsaspappa"   -Nej, han är inte min låtsaspappa för han och mamma har inte gift sig än....och det är därför de inte bor ihop heller...
Dags att åka och slåss för brödfödan

Läckra kramar D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0