Jag är helt fri från fördomar...!!?? Lr?

I natt har jag verkligen drömt riktigt spooky drömmar. Satt hos min terapuet-GW och mediterade och somnade och när jag vaknade hade han börjat med nästa patient...Och då när jag sov så hade jag drömt attt någon kliade mig på ryggen men när jag frågade om GW eller hans andra patient rört vid mig medan jag sov så svarade de bara undvikande....Ibland kan man röra till det. De senaste nätterna har jag drömt väldigt mycket men inte med så mycket känslor inblandat. Undrar om det är bra eller dåligt?

Morgonens medvind:
Solen skiner, det är vackert, dimmor på ängarna och fantastiaka färger. Jag gillar hösten!
Jag ska städa jättefort så jag kommer ut med hundarna en långrunda och sen förhoppningsvis får lite ro i kroppen att plugga.
Kaffet va vidrigt gott i dag, har redan fått i mig tre koppar.

Motvind:
Jag saknar Tormestorp, den vackraste platsen på jorden. Ok, kanske inte, men en av dem iaf...
Min hall ser ut som ett slagfält.
Fönsterna är så smutsiga att jag snart inte kan urskilja vad det är för väder utanför. Det är en nackdel med solen. Allt syns. Eller det är kanske just därför..??

Vindstilla:
Får en ny granne idag. Sonen säger att det är en nyutsläppt fängelsekund. De bär just in lite grejer och jag undrar vem av de två det är. Jag försöker att inte döma på förhand och tycker verkligen att alla har rätt till en andra chans i livet. MEN!!!! det känns inte jätteroligt.

Hade tvättstugan i går och det ska bli väldigt intressant och se om det kommer nån ny arg lapp till mig. Jag får ju svettningar bara jag tänker på tvättstugan...huvva. Tänk om jag missat nåt hundhår i trumman eller det ligger lite ludd kvar i trumlaren???!!!

Dags att sätta fart med allt jag vill hinna idag!

Fredagskram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0