Mannens mysterium

Hahaha, nej, nåt vin blev det inte. Orkade inte resa mig och hämta.....ehm..så jag tryckte aldrig 6.

Medvind:
Är lite lite piggare, inte lika ont i huvudet.
Har tagit en lång varm dusch, orkade inte va nära mig själv längre.

Motvind:
Näsan rinner och hostan är stenhård. Har haft konstiga drömmar och vaknat flera gånger i natt.

Vindstilla:
Fick se mig själv i helkroppsspegeln på väg från duschen. För en tusendels sekund stannar jag och tänker: nej, det är inte jag. Men, det va det ju. Jag har mest celluliter i hela världen. Allt är helt slappt och slött. Antingen behöver jag träna mer eller så är det naturens gång att jag helt enkelt är skitgammal. Förmodligen är det en kombo. Får ju lite lätt panik. Där har männen det mycket enklare.....så länge de får upp den och de kan flörta med kassatjejen på ICA (de fattar inte att hon är trevlig och ler mot alla, även Agda 73) är de nöjda och tänker inte så mycke på att ha en attraktiv kropp. Men jag går här och funderar; tänk om han börjar tycka jag är ful? Tjock? Att skinnet hänger för mycket? Likblek och gråa hår....Men å andra sidan; äkta kärlek bryr sig inte om sånt så mycket. Då tittar man hellre på insidan. Och det gör han ju ibland, men har han verkligen ett öga där eller han går helt på känslan?

;-) kram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0