Party party

Håret blev grönt. Jag fick tvätta det flera gånger innan det blev något så när bra. Men 800 spänn hos frissan har jag inte råd med så jag fortsätter envist att färga själv.

Vilken rolig kväll det blev. Min syrra va nog snyggast på festen! Och mitt Hjärta hade verkligen kul, det syntes och jag njöt av att se honom njuta så. Dessutom överraskade han mej ordentligt med att dansa. Och inte så lite heller. Han kan till och med bugga...

Medvind:
Har gått en snabb slottsrunda idag trots huvudvärk och svettningar. Men det är skönt efteråt.
Väntar på att sonen ska komma hem med pizza till kvällsmat.
Ikväll ska det bli tidigt sängläge.

Motvind:
Pizza är dyr mat. Inte speciellt näringsrik heller. Men ibland så.....jag lägger ju inga pengar hos frissan på färg..
Har inte läst något på hela helgen. Borde verkligen ha tagit tag i det.

Vindstilla:
Har mått ganska bra i snart en månads tid. Hoppas det håller i sig. Ska springa mer nästa vecka och slutar med tabletterna helt idag. Ska börja meditera och måste verkligen ge mig tid till det. Jag vet ju att det funkar. 

Bakiskram D.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0