Röda rosor är inte blå

Medvind:
vaknat med Mannensomälskarmigmestihelavärlden.
sprungit några km med hundarna.
Bakat med lilla sonen som har haft födelsedagskalas i dag..
Fått 20 röda rosor av Mannensomälskarmigmestihelavärlden. För jag hade namnsdag....???! Har jag det idag? (jättefina blommor, bild kommer senare, orkar inte i kväll)
Stora sonen kom hem till slut och vi ahr haft en trevlig kväll i bowlinghallen.

Motvind:
Stressigt i affären, gästerna kom innan kakan va riktigt klar.
Förlorade bowlingen.
Huvudvärk i eftermiddag.

Vindstilla:
En pluggfri lördag. Så skönt.
Sprang förbi en rabatt som va full av krokusar. ??? Jo, det va faktiskt krokusar. Årstiderna är ur led.
Saknar lilla Loppan. Hon är hos sin farmor och farfar och blir bortskämd.Också finaste Johanna som är hos sin mamma och blir bortskämd. Sen hade flocken varit komplett. Men sängplatsmässigt är det kanske tur. Jag har ju inte världens största lägenhet....tyvärr. Men jag hoppas att jag inom en snar framtid kommer att ha ett hem där vi får plats alla samtidigt.

Klotkram D.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0