Rödluvan och vargen

Blandade vindbyar:
Sovit dåligt
Försökte lyssna på uppmärksamhetsträningsskivan i går kväll, gick inget vidare
Ätit smörgåstårta till frukost
Gratulerat sonen med kaffe o flingor med chokladsmak på sängen, födelsedagen är enda gången morsan ger med sig med frostisar med chokladsmak
Kissat hundarna
Lagt i två maskiner tvätt
Fått ett konstigt omdöme om min utvärderingsplan, ska jag göra om?
Känner mig alldeles tom och flummig, denna kursen ger mig verkligen ont i magen
Har svettluktande träningskläder på, man måste ju börja nånstans med motivationen
Ska läsa om kvalitativ intervju i minst en timme from nu och samtidigt skriva på tentan när jag hittar smarta grejer i texten.
Har fina blommor att titta på under tiden :)

Morgonkram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0