Mån dag

Förtydligande till gårdagens inlägg.
Han kunde bugga, det kan inte jag, trist att göra honom besviken men det fanns andra som gärna buggade med honom.
Det lät som jag gått en snabb runda runt slottet. Nej, så snabb va den ju inte jämfört med vanliga dagar då jag inte är bakis.

Jag vaknade med en karlslok i sängen härom morgonen. En karl som definitivt inte hörde hemma i min säng.En karl som är hård, okänslig och helt saknar förmåga....inte ens blåa små tabletter skulle kunna hjälpa honom....jag tror att han kanske egentligen har ihop det med min dotter. Fast någon svärmorsdröm är han INTE!




Idag är min plan att jag ska få iväg ett nytt enkätarbete till professorn så han får se att jag har förstått hans bok. Jag vet inte om jag har det men jag hoppas att få det att låta så iaf...Jag vill också hinna med att springa en liten runda eller gå till simhallen om där är öppet. Hundarna behöver kammas och mina fönster behöver verkligen putsas. Men fönsterna får vänta.

Medvind:
Äter gammeldags filmjölk med rivet mjukpäron i. Gottgottigottgott.
Har sovit bra i natt trots två hundar i sängen.

Motvind:
Trött, skulle lätt kunna sova några timmar till. Hoppas jag råkar slumra till i soffan i eftermiddag.
Saknar en trädgård att släppa ut hundarna i såna här dagar när jag är hemma.
Köpte en ost, billig så klart, och tog en stor bit. Så nu får den inte plats i min ostkupa.

Vindstilla:
Eller är det vår ostkupa?? När vet man när man börjar dela på allt? Fast det handlar kanske inte om saker. Det viktigaste måste va att man delar känslan. Men hur vet man det egentligen? Tvättkorgen har iaf blivit vår och en bit av garderoben består av kalsonger och en kavaj så den är väl också vår nu då. Skafferi och kylskåp innehåller väldigt konstiga saker ibland så det är inte heller bara mitt längre. Men det känns verkligen ok. Helt ok. Det finns bara två små saker som irriterar mig. Men jag kan nog lära mig att leva med dem.

Kaffekram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0