Mer sex åt folket

Det enda som värmde i kväll när jag va ute med hundarna va påsen...Fy vad kallt det va. Men det känns lite konstigt att gå med långa byxor och jag tycker det är för tidigt med grövre skor än tygisbaskets. Imorse var det så vackert när jag körde till skolan. Träden börjar skifta färg. Snart är de kala och man har glömt bort hur de såg med blad på. Lika faschinerande varje år (hur stavas det egentligen??)

Medvind:
Idag va en ganska rolig dag i skolan. Vi intervjuade varandra och spelade in. Så skulle vi va lite seriösa men när jag inte kom på nån bra fråga improviserade jag lite och det blev så mycket fniss ändå. Slutsatsen av intervjun blev att anställda skulle vara mycket friskare om alla chefer va snygga och om personalen fick parta mycket oftare.
Idag har sonen gjort prov och varit på innebandyträning. Han gick och la sig och somnade innan halv tio...

Motvind:
Skulle göra mig till och göra soppa till middag för jag vet att Loppan gillar det. Så hade jag några varma koppen i skafferiet som jag använde som bas och sen la jag i lite smått o gott jag hittade. "Pappa gör mycket godare för han gör egen". Naturligtvis min lilla ängel....

Vindstilla:
Pratade med försteklassarna på det folkhälsopedagogiska programmet. Va vi verkligen lika off??? De trodde de skulle bli matcoacher....hahahahah!!! Men om man söker en utbildning kollar man väl upp innan vad det är för sorts jobb den leder till??? Eller? Jo, den är väldigt bred och man vet inte var man hamnar men nog kollar man upp det liiite mer än vad de här 19-åringarna verkade ha gjort. Fy vad jag känner mig elak nu. Men livet är aldrig rättvist...och många är vana vid att inte behöva tänka så mycket själva mer än vilken färg de ska ha på sin foundation eller märket på mascaran. Nu är jag verkligen elak. Bäst att sova så det försvinner.

Elaka kramar Häxan surtant D. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi var givetvis mycket mer insatta än vad de var!

2011-09-16 @ 08:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0