Idag, igår, imorgon....

Det finns inga dåliga dagar, det finns bara dagar med annorlunda möjligheter...
Gud var rättvis, han gav alla lika mycket tid varje dag.
Du är kanske bara en människa i världen, men för en människa är du kanske hela världen....

Har suttit hos GW i en och en halv timme. Han hann ju bara fråga hur jag mådde idag så brast ju allt. Jag som hade bestämt mig för att inte.....men man ska väl inte bestämma så mycket..vi kom fram till att jag ska lägga fokus på här och nu och inte vara i imorgon redan idag. Flummigt?? Ja så där...men nu ska jag göra min uppmärksamhetsträning. Eller iaf lyssna på skivan med instruktioner.

En fundering jag har är så här: Det är ungefär 20 st som läser min blogg varje dag. Utan att jag lägger ut den som länk någonstans. 10 av er kan jag räkna upp. Men vilka är ni andra?? Hur kan någon vara intresserad av mitt tråkiga liv och allt mitt gnäll? Nu menar jag inte att ni ska sluta läsa, jag är väldigt tacksam för att någon orkar med mitt dravvel. Det här skrivandet är ju lite som terapi.

Medvind:
Jag hann äta mellan GW och jobbet. Micrad gulasch.
Hade ett bra samtal med stora pojkens pappa.

Motvind:
Kan inte lyssna på skivan för jag låg just och somnade medan jag skrev...
Inte ens jobbet va kul idag. Jag tycker inte det sköts på rätt sätt och jag skulle vilja ha en prio-lista från våran VD, Fredde. Ska jag ta hand om kunderna eller se till att det finns varor på hyllorna att sälja? Ska jag hålla mig uppdaterad inom nyheter eller se till att lagret är iordning? Enligt den bemanningen som är satt fram till ul är det bara att hoppas att ingen blir sjuk. Då får vi nog stänga.

Vindstilla:
Fick ivägg kompletteringsuppgiften i kväll och i morgon.....nej, det var ju just det jag skulle komma ifrån, att leva i morgon redan idag.

Sovkram D.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag läser din gnällblogg Diana... Kram Kram

2011-09-21 @ 07:42:12
Postat av: Barbro

och det är min terapi att läsa dina inlägg....

2011-09-21 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0