Inlämningar i det oändliga

Medvind:
Loppan vaknade innan klockan ringde och var på väldigt bra humör.
Jag fick sällskap till lunchen av Sonen och en kompis till honom.
Stadium har 25% på sina webbeställningar så de kommer att få en order av mig på vinterkängor och en långärmad träningströja.
Mina klassisar är världens snällaste. De hjälper o peppar när det går trögt. Jag är väldigt tacksam över det just nu när det mesta känns mörkt och trist. 

Motvind:
Kan inte låna exmannens långärmade tröja till vintern. Blir tvungen att köpa en egen. Fast hade jag frågat hade det nog gått bra, han är en väldigt generös människa.
Blev underkänd igen på kompletteringen till min första inlämning i enkätmetodiken. Jag kan inte fatta vad jag gör för fel eller vad det är han vill ha. Blev helt ledsen och började gråta. Fånigt, det är ju bara ett arbete. Gör om gör rätt...
Längtar ut i skogen eller på havet eller var fasen som helst. Är så dödens trött på studiestressen och snart ska examinationsuppgiften va klar. Jag har inte ens en plan för den i huvudet än. Jag hatar denna kursen och är inte ett dugg intresserad och ahr läst alldeles för lite litteratur för att få nåt riktigt grepp om den. 

Vindstilla:
Funderar på att skita i skolan och söka ett helt annat jobb inom en bransch som jag inte vet existerar. Arkivarie verkar lagom socialt, bara det är i en källare med kilometervis av hyllor att gömma sig ibland.Och helt utan kollegor. Om jag är deprimerad? Ja, sådär lagom att jag vill gömma mig i en garderob och aldrig komma ut igen.
Har min fina varma tjocka myströja på mig som jag fick av Mannensomälskarmigmestihelavärlden. Som hans dotter valde ut till mig. Ute har den varit helt ok idag men här inne är den lite svettig i halsen. Får nog vänta några veckor till med den.


 Så här ser den ut utan mig i sig.

Utvärderingskram D.

Kommentarer
Postat av: mannensomälskardigmestihelavärlden

Det var faktiskt jag som valde den!! Johanna hade bara en åsikt gällande fägen... Tro det eller ej jag har blick för vad som passar dig min prinsessa..

2011-09-22 @ 16:47:34
Postat av: Ida

Diana Diana... Jag känner precis likadant om skolan. Jag orkar bara inte! Jag fattar inte hur jag ska få ihop en tenta av det här, jag har inte läst nånting eller känner mig det minsta intresserad av att lära mig. Vill inte. Men som du säger så har vi så många fina människor i klassen. tur det! Du fixar det den här gången!!



Ps. Kul om tallriken förresten! Ds.

2011-09-23 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0