Hon ligger så tätt tätt inpå

Det är så bra att va hos dej mamma för du vet saker om hästar örhänge och sånt också kan du fläta håret på mej.....

Medvind:
En ganska givande vfu-dag. Fick lite kött på benen om enkäten som ska göras.
Var i stan med Loppan och köpte ett par örhänge till henne så hon kunde lägga av sig mina guldmedäktadiamanteri-örhänge som hon fick låna när vi plockat av läkörhängena häromdagen när det såg kostigt kladdigt ut i hålen. Hon satte i de nya själv och va stolt som en tupp att hon kunde själv.
Lagade potatismos och stekte upp de sista prinskorvarna från i julas. Skönt att bli av med dem.

Motvind:
Är väldigt nere, värst i morse. Morgnarna är verkligen inte roliga.
Vaknade tre i natt och sen va det ganska kört med att somna om.

Vindstilla:
Hittat fina kläder till Loppan till konfirmationen. Tror jag köper dem. Ska bli spännande att se vad jag kan ha på mig...

Svårt att sova medbarn i samma säng - kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0