Kissekatter i massor

Medvind:
Jag blir omhändertagen, iaf lite, och matad, har både fått glass och lördagsgodis.
Lagade mina jeans och tror att de kanske håller. Ett par kilo till ner så spänner de inte så mycket.
Motvind:
Fick ingen mjölk i kaffet i eftermiddags.
Det var lite för kallt att sitta på balkongen och dricka kaffe.
Vindstilla:
Det är mycket jobbigt att skölja fluor med en heltäppt näsa.
Ikväll blir det filmmys i soffan, en lagom aktivitet ikväll för mig.
Gick en runda på kattutställning i em och det finns verkligen många konstiga kattraser. Och ännu fler konstiga kattägare. Men deras konstiga klädsel fick jag förklaring på när vi gick ut därifrån. Då läser jag på en affisch att det är 60-tals tema...
Kram D.

Abessinier, väldigt vacker kattraser och otroligt len i pälsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0