Mål mål mål

Medvind:
Två givande möte och en förmiddag hemma där jag hann med 2 maskiner tvätt och sortering av enkätfrågor.
Gick en 5 km runda i en starkt doftande skog. Jord, vitsippor, regn i luften och känslan av hur kroppen värms upp och blir mjuk. Det ger ett lugn i huvudet och strukturerar upp tankarna.

Motvind;
Loppan mådde inte alls bra i morse och fick va hemma i dag igen.
Naturrutan visade sig från sin sämsta sida: 1 ylande new foundlandhund, en schnauzer, en kråka, två kåta katter som slogs och skrek som galningar.

Vindstilla:
I kväll smider jag tusen planer. I morgon gör jag som vanligt. Men jag ska verkligen försöka nu. Jag har bestämt mig. Jag har ett mål och vill verkligen försöka nå dit.

To be continued....kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0