Städa städa städa

Medvind:
Långledig. Skönt. Barnledig, också lite skönt. Kan tillbringa helgen i min goa varma älsklingsfamn.
Har varit i gång hela dagen och slitit.....med vad kan jag inte skriva. Surprise!!! (jag vet att hon läser ibland...)
Åt ute i går, pasta special only for me på ZinZino restaurang i Malmö. Kan varmt rekommenderas. Ätit go mat ikväll också, grönsaker, makrill, vin och choklad.
Var på IKEA idag...

Motvind:
....men fick ingen korv, kaffe eller glass. Lååååånga köer.
Nyttjade inte det fina vädret på rätt sätt i dag.
Min händer är nariga och torra.

Vindstilla:
Deklarerade idag. Trist, kan inte dra av ett endaste öre för nåt.
Saknar hundar och barn. Knäpp känsla. Skönt att va utan men vill ändå va nära.
Är trött och slut  i kväll. Men det är skönt, kommer att sova gott i natt tror jag.

Rengjorda kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0