Kokpunkten är passerad

Motvind:
Jag brukar vanligtvis inte ha så stor förståelse för dem som avskyr, hatar, tycker illa om sina ex. En gång i tiden har det funnits en kärlek dem emellan. En tid när man skulle gått genom eld för varandra. Man sätter barn till världen utav kärlek och vill varandra väl. Jag kan inte tycka illa om exet, även om han gör elaka saker mot mig. Det är en sak hur jag drabbas. Men när barnen drabbas då är måttet rågat. Fyy faaaaan, för snåljåpar som inte ens kan betala för barnets uppehälle under umgängestiden. Den enda som är förloraren i detta är barnet.

Ja, detta är en gnällblogg där jag gnäller av mig det mesta som skaver och det här är ingen liten sten i min sko.  Jag behöver inga pengar men pojken ska minsann ha den tillvaro han har rätt till när han faktiskt har sin pappa i livet och som har en hög och fast inkomst.. Undrar hur de gör med maten??? Betalar de för honom om de går ut o äter eller han får stanna hemma och äta mackor då? Jag är arg så jag kokar.    

Medvind:
Idag kommer min snarkande kärlek, min syster o hennes familj och det ska bli mysigt med flytt och konstutställning.
Känner mig lite energifylld idag efter en tidig gårkväll och en god natts sömn. Vaknade innan sju och kände mig utvilad.

Vindstilla:
Kan hundar sova i vilken ställning och på vilken plats som helst??? Ibland blir man helt förundrad. Men skulle jag resa mig o hämta kameran nu för att beskriva detta knäppa jag ser framför mig så skulle han vakna och förtrollningen vara bruten.

Morgonkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0