Efter dryckenskap följer törst

Medvind:
Sprang 5 km, busenkelt. Ibland går det bara så lätt. Hundarna sprang med och de är tjocka och tycker det är jobbigt. Men de ska nog också snart va i form.
Hade en trevlig dag på Väla med halva la familia i går. Köpte faktiskt ett par skor och en tröja till mig själv!! Annars brukar det bara va barnen som får. Känner mig lite rik nu när jag får både lön och studiemedel på samma gång. (Glömmer att jag ligger en maånad "back" sen juni när jag inte fick en krona nånstans.
I morgon fyller den lilla loppan 8 år och jag ska åka hem till henne på morgonen.
 
Motvind:
Slarvat med maten. Det går inte att hitta tid till allt. Idag sprang jag istället för att laga mat, va hemma först halv åtta... Sonen hade fixat till sej själv när jag kom hem.
I morgon ska jag upp tidigt. Jag behöver sova.
 
Vindstilla:
Gjorde en trevlig utflykt i lördags till Åhus och gick walk and talk- klassen i Vingårdsloppet i Åhus. När man kom i mål var det vinprovning och lite mat och trevlig underhållning. Rekommenderas starkt och jag ska försöka va med nästa år igen. Jag kan dock inte rekommendera att fortsätta kvällen på samma sätt som jag gjorde. Lite väl mycket drickakontroller. Blev ju urtörstig dagen efter....
 
Sovgottkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0