Tack för supergoa arbetskamrater

Medvind:
Maskinerna fungerade i tvättstugan!!!! WOW!
Hann med tåget i tid. :)))
Har haft en lugn dag på jobbet.
Gick en slinga med exmannen och hundarna som äntligen kommit hem. Klippte klorna och fixade lite trimmning på dem.

Chockartat storm-medvind:
Tonåringar kan verkligen chockera....Idag när jag kom hem så luktar det mat i trappan....och det kom fan i mej från min lägenhet!!! Väl inne ser jag sonen stå och steka pyttipanna ägg o bacon. Jisses. Trodde jag börjat hallucinera. Har lite brått ner i tvättstugan, vill ha upp tvätten så vi snabbt kan åka och hälsa på mina saknade bebisar, hundbrackorna, så fort som möjligt. Fattar ni vad pojkälsklingen har gjort????? Plockat upp tvätten och vikt den snyggt och fint i högar som ligger på soffan. Han ropar till mej att det hänger fyra plagg kvar som inte var torra där nere och att jag hinner hämta dem innan maten är klar. Jag är mållös och går ner och hämtar upp det. Jag har fortfarande inte hämtat mej från chocken.

Motvind:
Borde duscha, det känns som det kryper fästingar på hela mig efter skogspromenaden men tar ett glas vin istället och ska försöka börja läsa vetenskapsteorier för nybörjare. Undrar i vad man ska va nybörjare i???

Tonårsmorsan-kram D
Jag bad tonåringen ta en bild där jag var med. Och det gjorde han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0