nyårslöfte - inget mer ätande på McDonalds eller BK.

dagarna bara far iväg.
en varg blev påkörd av tåget i närheten. kan det va så att djurparken glömde skjuta alla som rymde? men Skåne är ju fullt med godbitar för en varg när vildsvinsstammen ökar. så att de söker sig hit är ju inget konstigt.
igår var jag och simmade en stund. idag har jag träningsvärk i ljumskarna. och snart bär det av till sälen för skidor..det ska bli spännande. hehe. men först är det nyårsfirande i morgon. ikväll va vi på bio och såg mammas pojkar. den var inte så bra. lite rolig men jag hade lätt överlevt utan att se den. hoppas Sune i Grekland är bättre. den vill jag se med barnen.
rakethatarkram d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0